Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Betalen kan je bij ons op heel veel manieren doen. Dit doen we, zodat jij zelf kan bepalen wat jij het fijnst vind. Bekijk al onze betaalmethodes hieronder.
De meest gebruikte online betaalmethode van Nederland. Maak jij gebruik van internetbankieren? Doe je dat bij 1 van de volgende banken; ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan beschik je over de mogelijkheid om te betalen met iDeal. Veilig, snel en vertrouwd betalen via je eigen bank.
Wij accepteren creditcards van Visa en Mastercard en American Express. Via onze volledig veilige SSL verbinding. Dat is wel zo veilig. Met een creditcard betaling reserveren wij het bedrag. Dit bedrag word vervolgens pas na levering daadwerkelijk belast en afgeschreven. Let op: creditcard betalingen werken alleen bij online betalen. In de winkel accepteren wij geen creditcards.
Wij weten dat je accu kapot kan gaat wanneer het jou financieel even niet uitkomt. Kies je voor de betaalmethode Klarna Achteraf Betalen betaal je je bestelling nadat je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Je vult veilig en eenvoudig je gegevens in en betaald wanneer het jou uitkomt. Klarna Achteraf Betalen heeft maar liefst een betaaltermijn van 30 dagen.
LET OP: Wegens de extra administratieve handelingen die wij aan deze betaalmethode hebben vragen wij een eigen bijdrage van +3% Fee bovenop je bestelling.
Hoe werkt het:
1. Je vult eenvoudig je gegevens in bij Klarna tijdens de check-out.
2. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je van Klarna een e-mail met een betaalverzoek.
3. Je betaald je rekening aan Klarna binnen het gestelde betalingstermijn van 30 dagen.
Hoe betalen:
Je kan je rekening bij Klarna op verschillende manieren betalen:
1. (aanbevolen) iDeal – Download de Klarna App op je telefoon en zie in één overzicht al jouw lopende bestellingen en betalingen.
2. iDeal – Maak een Mijn Klarna account aan via de Klarna pagina en zie in één overzicht al jouw lopende bestellingen en betalingen.
(lukt het niet om via deze site naar de Klarna pagina te gaan? Kopieer dan volgende link in je browser: https://app.klarna.com/login)
3. Per overboeking – De betalingsgegevens van Klarna Achteraf Betalen vind je eenvoudig terug op de rekening die je van Klarna ontvangt.
Begunstigde: Klarna Bank AB (publ)
IBAN: NL76 INGB 0006 0224 49
LET OP: Uiteraard kan je bij Klarna alleen een account aanmaken en je betalingen zien als je met hetzelfde e-mailadres + telefoonnummer inlogt bij Klarna.
Contact met Klarna? Bel 020 808 2852
Wij weten dat je accu kapot kan gaat wanneer het jou financieel even niet uitkomt. Kies je voor de betaalmethode Klarna Betalen in 3 delen betaal je je bestelling in 3 gelijke delen nadat je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Je vult veilig en eenvoudig je gegevens in en betaald je bestelling automatisch in 3 delen met jouw gekoppelde creditcard of bankrekening tot de volledige bestelling is voldaan. Klarna Betalen in 3 delen accepteert de meest gebruikte creditcards die 3D security hebben. Vervalt jouw creditcard binnen 75 dagen na aankoopdatum? Dan is het helaas niet mogelijk om deze creditcard te koppelen. Prepaidkaarten en Amex kredietkaarten worden bij deze betaalmethode niet geaccepteerd.
LET OP: Wegens de extra administratieve handelingen die wij aan deze betaalmethode hebben vragen wij een eigen bijdrage van €2,5 + 5% Fee bovenop je bestelling.
Hoe werkt het:
1. Je vult eenvoudig je gegevens in bij Klarna tijdens de check-out.
2. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je van Klarna een e-mail met de data van de geplande betalingen en zullen zij de eerste betaling afschrijven.
4. De rest van de betalingen schrijven zij automatisch af van de door jouw gekoppelde bank of creditcard.
LET OP:
1. Uiteraard kan je bij Klarna alleen een account aanmaken en je betalingen zien als je met hetzelfde e-mailadres + telefoonnummer inlogt bij Klarna.
2. Het is momenteel bij Klarna niet mogelijk om de datums van je betalingsplan aan te passen.
Contact met Klarna? Bel 020 808 2852
Bancontact is een Belgische betaalprovider. Het is de Belgische marktleider op het gebied van online betalingen. Als Bancontact gebruikt wordt om online aankopen te betalen, dan maakt je geld over vanuit jouw bankrekening middels de vertrouwde Bancontact online bankomgeving.
Heb je een PayPal account? Ook dan kun je veilig en snel bij ons betalen.
Maak je na je bestelling het bedrag liever lekker zelf over? Doe dan een SEPA-overboeking. Dat kan natuurlijk ook nog gewoon. Het komt misschien niet vaak meer voor maar wij begrijpen dat sommige klanten en bedrijven dit nog steeds gebruiken.
Hoe werkt het:
1. Zodra jij je bestelling hebt geplaatst krijg je een e-mail van ons in samenwerking met Mollie. In deze e-mail staat het bankrekeningnummer van Mollie met daarbij een betalingsreferentie.
2. Zodra jij het geld overgemaakt hebt o.v.v. de juiste betalingsreferentie naar Mollie gaan zij jouw betaling verwerken.
3. Zodra Mollie jouw betaling heeft verwerkt sturen zij dit middels een koppeling door naar ons systeem.
4. Je krijgt een bevestiging zodra jouw order bij ons binnengekomen is. LET OP: De verwerking van de betaling met deze methode kan max. 2 werkdagen duren. Heb jij haast met je bestelling? Dan stellen wij voor om een andere betaalmethode te kiezen, wij versturen de bestelling namelijk pas op zodra de betaling bij ons binnen is.
LET OP: Als er een verkeerde betaalreferentie opgegeven is bij de betaling komt de betaling niet bij ons door. Je ontvangt dan het geld binnen 48 uur het geld terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Op dit moment kan je 2 dingen doen:
A. Je probeert het nogmaals maar dan met de juiste betalingsreferentie.
B. Je plaatst een nieuwe bestelling en kiest een andere betaalmethode (je oude order wordt na enige tijd automatisch geannuleerd als er geen betaling binnen komt)
Heb je online een bestelling geplaatst om af te halen in één van onze shops? Dan kan je ervoor kiezen deze in de shop te betalen. Hieronder een overzicht welke betaalmethodes er in onze shops wordt geaccepteerd:
Amsterdam: Pinnen + Contant
Rotterdam: Pinnen + Contant
Eindhoven: Pinnen
Utrecht: Pinnen
Klik hier om de actuele openingstijden van onze winkels te bekijken.
Kan ik ook contant betalen?
Wil je je bestelling liever contant betalen? Dat is alleen mogelijk als je je bestelling komt afhalen in één van onze winkels, dan kun je betalen per pin of contant. Als je contant wilt betalen kan je bij het afrekenen aangeven ”Pinnen bij afhalen” en in de winkel aangeven dat je contant wilt betalen.
LET OP: Niet in iedere winkel zijn contante betalingen mogelijk. Hieronder een overzicht in welke filialen contante betalingen mogelijk zijn:
Amsterdam: Pinnen + Contant
Rotterdam: Pinnen + Contant
Eindhoven: Pinnen
Utrecht: Pinnen
Klik hier om de actuele openingstijden van onze winkels te bekijken.
Help, mijn betaling is mislukt!
Je hebt je product besteld, alles ingevuld. Je pc loopt vast, de verbinding valt weg of is te langzaam. Waardoor er plots iets niet goed gaat met de terugkoppeling. Of dat nu bij jou ligt of bij ons, het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Check in ieder geval voor de zekerheid even je bankafschrift.
Het geld is toch afgeschreven. Je hebt alleen geen ontvangstbevestiging van ons ontvangen. Controleer na een half uur nog even je e-mail en je spambox. Er kan natuurlijk altijd een vertraging zitten in de verbinding. Heb je na een half uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan even contact op via [email protected]
1. Maak een screenshot van de afschrijving
2. E-mail deze screenshot naar [email protected] met begeleidend schrijven.
3. Je krijgt van ons een bevestiging + ordernummer als wij de order wel in goede orde hebben ontvangen.
4. Wij controleren je e-mailadres met deze in ons systeem en passen deze zo nodig aan. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat hier een typfoutje in geslopen is bij het invullen.
Is de betaling mislukt of niet afgeschreven? Maar je hebt wel een ontvangst bevestiging ontvangen! Dan gaat er iets niet goed. Zonder betaling wordt de order automatisch geannuleerd. Wil je zeker weten dat dit goed gaat? Mail ons dan even via [email protected] o.v.v je ordernummer om te controleren of het goed gegaan is. Niet goed gegaan? Je kan de order gewoon opnieuw plaatsen en de betaling opnieuw uitvoeren. Wij hopen dat het nu wel zonder problemen verloopt.
In dit geval hebben wij je order zeker niet ontvangen. Er is iets mis gegaan. Probeer het gerust nog eens, misschien even de webpagina verversen of een andere browser proberen?
Lukt het hierna nog steeds niet? Schroom dan niet gewoon even met onze Support afdeling te bellen via 085-0003642. Onze medewerkers helpen je graag bij het plaatsen van je bestelling.
Oops, Ik heb per ongeluk dubbel betaald!
Oh nee! Er is iets niet goed gegaan en je hebt per ongeluk dubbel betaald. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Als het bedrag meerdere keren van je rekening is gehaald maar je hebt maar één order geplaatst, stuur dan een screenshot van de twee betalingen naar [email protected]. Wij storten dan de tweede betaling binnen 10 werkdagen terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Uiteraard streven we ernaar dit zo snel mogelijk voor je te doen.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je ontvangt jouw factuur zodra de bestelling verzonden is. De factuur zit in de bijlage van de e-mail met als onderwerp: De factuur van je bestelling
Heb je deze niet ontvangen? Misschien is de e-mail in je spam box terecht gekomen, zou je dit voor ons nog even willen nakijken? Staat hij daar ook niet? Vraag dan je factuur aan via [email protected] o.v.v. je ordernummer (VB) #12345 of O2022-12345 en wij e-mailen je de factuur binnen 10 werkdagen terug.
Hoe en wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Is je bestelling geannuleerd, geretourneerd of omgeboekt? Dan verwacht je uiteraard een terugbetaling. Hieronder is per betaling beschreven hoe wij deze terugbetalen. Overige vragen over je terugbetaling? E-mail ons dan via [email protected] o.v.v. je ordernummer.
Is je bestelling geannuleerd, geretourneerd of omgeboekt? Dan kun je het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terugverwachten op de rekening waarmee je je bestelling betaald hebt.
Heb jij via de pinautomaat in de winkel betaald? Dan kunnen wij het bedrag direct in de winkel terugstorten via onze pinautomaat. Uiteraard dient jouw pinpas hiervoor wel geschikt te zijn.
Heb jij contant in de winkel betaald? Dan kunnen wij het bedrag helaas niet contant terugbetalen. Wij bewaren namelijk geen contant geld in de winkel. Wij kunnen het bedrag direct in de winkel terugstorten via onze pinautomaat. Uiteraard dient jouw pinpas hiervoor wel geschikt te zijn, OF er wordt om je naam + bankgegevens gevraagd en wij storten het geld binnen 10 werkdagen op de rekening waarmee betaald is.
Al onze medewerkers krijgen de instructie dat er niet contant terugbetaald mag worden, ook niet als jij diezelfde dag contant betaald hebt aan de balie.
Wat als ik (nog) geen terugbetaling heb ontvangen?
Geen terugbetaling gehad na 10 werkdagen? Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. In drukke periodes is mogelijk dat jouw retour, annulering of omboeking precies op de 10e werkdag is verwerkt door onze administratie. Een terugbetaling kan maximaal 48 uur duren. Staat het bedrag er na 12 werkdagen nog niet op? Neem dan contact op via [email protected] o.v.v. je ordernummer. Wij gaan dit dan zo snel mogelijk voor je uitzoeken.
Kan ik als zakelijke klant op rekening betalen?
Heb jij een zakelijk account bij Accudeal.nl en wil jij graag op rekening gaan betalen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] o.v.v je klantnummer om je wensen kenbaar te maken. Afhankelijk van je afname en kredietcheck beslissen wij of je in aanmerking komt voor deze betaalmogelijkheid.
Zonder zakelijk klantportaal kom je helaas niet in aanmerking om op rekening te betalen.
Bestel jij veelvoudig accu’s en aanverwante artikelen bij ons en wil je kijken of je in aanmerking komt om zakelijk klant te worden? Vul dan het formulier op deze pagina in en wij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.
Verkopen jullie ook cadeaukaarten?
Op dit moment verkopen wij helaas nog geen cadeaukaarten.
Kortingscodes
Al onze producten staan regelmatig voor een actieprijs online, voor eenmalige afnames tot en met 4 stuks gaan wij dan ook niet over tot korting. Neem je meer dan 4 stuks af staat het je vrij om een offerte op te vragen via [email protected], o.v.v. artikelcode, het aantal stuks en afleveradres. Uiteraard beloven we niks maar willen graag met je meedenken over de mogelijkheden. Het komt wel eens voor dat een klant van ons een kortingscode krijgt. Wanneer? Bijvoorbeeld als wij een fout gemaakt hebben met de bestelling. Of als een klant eenmalig een speciale prijs krijgt omdat hij groot inkoopt.
Bovenin de check-out verschijnt een gele balk. Als je daarop klikt opent er een vak om je couponcode in te vullen. Zodra je jouw code daar invult verrekent het systeem de korting vanzelf in je winkelmand.
Wanneer je de kortingscode van ons krijgt geven we daarbij altijd aan tot wanneer je couponcode geldig is.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijk te gebruiken.
Heb jij van ons een kortingscode gehad maar werkt hij niet? Controleer dan eerst het volgende:
1. Is de couponcode nog geldig? Dit kan je terugvinden in de e-mail waarin je de code gekregen hebt.
2. Gebruik je de juiste hoofdletters en kleine letters?
3. Eventueel zou je nog kunnen proberen de pagina te verversen of het in een andere browser te proberen.
Lukt het dan nog niet? Neem dan contact met ons op door te reageren op de e-mail waarin je de kortingscode hebt gekregen. Zonder deze e-mail kunnen wij je helaas niet verder helpen. Onze support afdeling gaat er dan alles aan doen om jouw kortingscode zo snel mogelijk werkend te krijgen.